Championat pointsystem

Alle resultater opnået på udebane skal afleveres senest en måned efter stævnets afholdelse. Dog skal årets sidste resultater senest indberettes d. 31. december.
Resultater der er opnået til RVV-stævner kommer automatisk med på listen.

Alle rosetter der er opnået i disciplinerne dressur, spring, millitay, distance og treck er pointgivende, derfor skal I huske at indberette
Placeringer opnået i diverse showklasser samt konkurrencer for hold, vil udløse 1 point uanset hvilken placering man opnår.

RVV pointsystem

2

3

4

Det forudsættes, at man starter for RVV og at resultaterne er opnået til stævner der afholdes af klubber under DRF.

Der uddeles kun championatspræmier, hvis der er minimum 3 på listen i pågældende disciplin. Ved mere end 10 på listen er der præmier til de 3 første på listen.

Husk at give følgende oplysninger:
- Stævne (hvilken type stævne det er, klub, distrikt, landsstævne eller internatioltstævne)
- Dato
- Klasser hvori placeringen er opnået
- Resultat fejl eller point og %.
- Disciplin
- Hest og rytters fulde navn

Du skal benytte formularen på klubbens hjemmeside.

Held og lykke på stævnebanerne i 2016!