Sponsormuligheder

Har du lyst til at hjælpe vores rideklub, så meld dig som vores sponsor.

Der er to måder at sponsorere klubben på.

1. Du kan sponsorere præmier til stævnerne.
Ved denne sponsorering får du dit firmas navn råbt op i ridehallen, rytterstuen og på ridebanen når din præmie bliver overrakt til rytteren som har vundet den. Du får ligeledes en plads på vores sponsorliste på hjemmesiden. Den læses løbende af ryttere i Distrikt 3 og andre interesserede.

2. Du kan sponsorere klubben med et beløb.
Vælger du den løsning, får du et skilt op i vores ridehal. Det ses af rigtig mange ryttere i Distrikt 3, samt deres familie og venner. Ridehallen bruges jævnligt af klubbens ryttere, samt andre ryttere fra Distrikt 3. Vi afholder stævner flere gange årligt, hvor der kommer ryttere fra hele distriktet. Du får også en plads til et banner/logo på vores hjemmeside i 88x31, som kommer til at ligge på en af vores sider.